стратегія онлайн-комунікацій ЗВО, метод OKR, етапи стратегії онлайн-комунікації ЗВО
Анотація
Інноваційний ЗВО – це університет, який розвиває колективне інноваційне мислення щодо того, як вища освіта може стимулювати інновації. Вперше про це було оголошено на першому Європейському саміті з питань освіти та інновацій у червні 2022 року. Організації завжди шукають ефективні способи впровадження інновацій і досягнення стратегічних цілей. Методологія цілей і ключових результатів (OKR) виявилася особливо цінною для ЗВО у постановці та досягненні цих цілей. Методологія цілей і ключових результатів (OKR) використовується для встановлення цілей, відстеження прогресу, вимірювання успіху та мотивації команд. Впровадження її у стратегію онлайн-комунікації Луцького національного технічного університету дозволило досягнути виконання проміжних цілей комунікації та покращити їх результати. Реалізація моделі інноваційного університету передбачає використання відповідних інноваційних інструментів на всіх етапах планування його діяльності, і насамперед на стадії формування стратегії онлайн-комунікації. Використано систему OKR на прикладі її впровадження у стратегію онлайн-комунікації ЛНТУ. Сформовано переваги методу ОКР для впровадження стратегії онлайн-комунікацій в ЗВО: дисциплінує та допомагає сфокусуватися на конкретних цілях; спрощує процес установлення цілей; акцентує на способах для досягнення масштабних цілей; дає змогу відстежувати ключові результати досягнення цілей та сприяє розвитку ЗВО; підвищує залучення працівників ЗВО, об’єднавши їх спільними цілями; дає змогу ставити надпланові цілі, які призводять до кращих результатів; дозволяє гнучко реагувати на нові виклики.
Біографія автора
Олена Третяк, Луцький національний технічний університет
здобувач вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня