ТРАНСФОРМАЦІЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ НА ЗАДАХ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve120244

Ключові слова:

корпоративна культура, екологічна свідомість, поведінка, підприємства, організація підприємства

Анотація

В статті обґрунтовано необхідність трансформації корпоративної культури на задах екологічної свідомості. Встановлено, що корпоративну культуру можна охарактеризувати як послідовну організаційну поведінку керівників та працівників підприємства, яка відображає основні її цінності та безпосередньо вказує на лідируючі позиції в конкретний період часу. Обґрунтовано трансформацію корпоративної культури у період воєнного часу, яка націлена на допомогу ЗСУ та підвищення рівня екологічності. Доведено, що корпоративна культура полягає у зменшенні впливу своєї діяльності на довкілля та необхідності впровадження зелених практик. Встановлено, що корпоративне управління визначає структуру та організацію підприємства, сприяючи впорядкуванню функцій та взаємодії між підрозділами, допомагає виявляти та управляти ризиками, пов'язаними з діяльністю підприємства. 

Біографії авторів

Олена Бочко, Національний університет «Львівська політехніка»

д.е.н., професор

Александра Кузьор, Silesian University of Technology (Poland)

д.е.н., професор

Олена Карпій, Національний університет «Львівська політехніка»

к.е.н., доцент

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-29

Номер

Розділ

Статьи