АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ТЕНДЕНЦІЙ НА АВТОМОБІЛЬНОМУ РИНКУ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Богдан Стасюк Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне https://orcid.org/0000-0002-0859-5681

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve2202323

Ключові слова:

аналіз, автомобільний ринок, ціна, фактори впливу, управлінські рішення, інвестиційні проєкти, інфляційний ризик, витрати

Анотація

Проаналізовано ринок легкових автомобілів в Україні, його перспективи функціонування та шляхи вдосконалення. Вказані впливи відповідного автомобільного ринку і його розвитку на прямі та дотичні можливості функціонування послуг бізнесу в цій галузі. Аналізуючи тенденції за попередні роки, на автомобільному ринку спостерігається, що впливи на процеси, які відбувалися на цьому ринку в Україні, є багатофакторними, складними і часто взаємопов’язаними. Вони носять в основному динамічний характер впливу і класично поділяються на зовнішні фактори прямої та непрямої дії як на продавців, імпортерів, так і на покупців. Аналіз автомобільного ринку дає уявлення про тренди і фактори впливу на його динаміку. Авторинок України є специфічним, адже за останні роки частка вторинного ринку на ньому становить дуже значний відсоток. Виходячи з аналізу, таку ситуацію можна оптимістично розглядати як ринок можливостей, тобто за певних умов є хороші перспективи до темпів зростання первинного авторинку. І другий дотичний напрям – це розширення потреб у послугах технічного обслуговування автомобілів, ремонту, виробництва запчастин, логістики, страхування тощо.У 2022 році, попри воєнний стан і шок споживачів, вдалося все ж реалізувати 40 тисяч нових легкових автомобілів в Україні, це становить на 61,3% менше ніж у довоєнному 2021 році. Але це хороший результат у таких надскладних умовах, нагадаємо, що це період різних обмежень, якот закриття підприємств під час частих повітряних тривог,  перебої з електроенергією, а отже, й інтернет-ресурсами компаній як у продажах, так і в поставках, втрати в кадрах, зменшення споживачів та ін. Аналіз також дає можливість обґрунтовувати потреби з підготовки необхідних фахівців для відповідного ринку, а також для здійснюваних капітальних вкладень через різні інвестиційні проєкти тощо. Отож, аналіз авторинку є базою для прийняття різнопланових управлінських рішень. 

Біографія автора

Богдан Стасюк, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

старший викладач

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-23

Номер

Розділ

Статьи