доктор філософії, підготовка здобувачів вищої освіти, аспірантура, освітньо-науковий процес, освітній процес, освітньо-наукова програма
Анотація
Статтю присвячено розгляду особливостей організації освітньої складової освітньо-наукового процесу здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії у закладі вищої освіти. Представлено структуру та функції Центру аспірантури та докторантури. Визначено комунікаційні зв’язки між Центром аспірантури та докторантури та іншими структурними підрозділами закладу вищої освіти. Подано особливості вступу до аспірантури. Розглянуто застосування новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для забезпечення, планування та організації освітнього процесу в аспірантурі.
Біографії авторів
Наталія Савіна, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне
д.е.н., професор
Тетяна Бондарєва, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне
к.е.н., доцент
Оксана Зінкевич, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне