управління лояльністю клієнтів, персоналізований маркетинг, електротехнічні компанії України
Анотація
Метою наукового дослідження є оцінювання аналітичного інструментарію з управління лояльністю клієнтів вітчизняних електротехнічних компаній. Ідентифіковано особливості організації персоналізованого маркетингу в діяльності підприємств електротехнічної галузі в частині вирішення питань управління лояльністю клієнтів. Представлено основні інструменти оцінювання рівня лояльності клієнтів, аналізу даних щодо поведінки клієнтів, роботи з відгуками для їх подальшого використання з метою формування персоналізованих комерційних пропозицій.
Біографії авторів
Олена Попко, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне
д.е.н., професор
Вячеслав Філатов, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне
здобувач вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня