ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАУКОВОЇ СКЛАДОВОЇ ОСВІТНЬОНАУКОВОГО ПРОЦЕСУ ЗДОБУВАЧІВ СТУПЕНЯ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ ТА ЇХ АТЕСТАЦІЇ

Автор(и)

  • Наталія Савіна Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне https://orcid.org/0000-0001-8339-1219
  • Тетяна Бондарєва Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне https://orcid.org/0000-0002-7384-6475
  • Оксана Зінкевич Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне https://orcid.org/0000-0002-8908-9368

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve3202321

Ключові слова:

третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти, доктор філософії, підготовка здобувачів вищої освіти, аспірантура, освітньо-науковий процес, освітньо-наукова програма, атестація

Анотація

Статтю присвячено розгляду особливостей організації наукової складової частини освітньо-наукового  процесу підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та їх атестації. Висвітлено основні елементи мотивації молодих науковців, підготовка яких здійснюється в аспірантурі. Розглянуто окремі  аспекти міжнародної діяльності університету в контексті підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів. Описані традиційні заходи, які проводяться у межах Фестивалю науки, що спрямовані на надання  аспірантам допомоги в дослідницькій та науковій роботі та сприяють зростанню їх компетентностей. Визначено етапи процедури атестації здобувача вищої освіти ступеня доктора філософії у ЗВО.

Біографії авторів

Наталія Савіна, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

д.е.н., професор

Тетяна Бондарєва, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

к.е.н., доцент

Оксана Зінкевич, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

к.е.н., доцент

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-29

Номер

Розділ

Статьи