АДАПТАЦІЯ ЕКСПОРТНОЇ СТРАТЕГІЇ ВІТЧИЗНЯНИХ ОПЕРАТОРІВ РИНКУ ДО СУЧАСНИХ РЕАЛІЙ

Автор(и)

  • Олена Попко Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне https://orcid.org/0000-0003-3356-6070
  • Юрій Твардовський Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне https://orcid.org/0009-0005-2963-8918

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve3202320

Ключові слова:

експортна стратегія, маркетингова діяльність, оператори ринку

Анотація

У статті розглянуто стратегічні імперативи забезпечення маркетингової діяльності вітчизняних операторів на світових товарних ринках. Ідентифіковано перспективні сектори економіки України з метою подальшого просування продукції цих галузей на зовнішніх ринках. Проаналізовано вплив  широкомасштабної війни в Україні на розвиток експорту. Окреслено основні форми виходу вітчизняними операторами ринку на зовнішні ринки.

Біографії авторів

Олена Попко, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

д.е.н., професор

Юрій Твардовський , Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

здобувач вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня

Опубліковано

2023-09-29

Номер

Розділ

Статьи