ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ЛОКАЛЬНОГО РИНКУ СУХОФРУКТІВ І СОЛОДОЩІВ

Автор(и)

  • Людмила Безтелесна Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне https://orcid.org/0000-0002-0262-9334
  • Вікторія Буткевич Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне https://orcid.org/0009-0007-7680-0134

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve320237

Ключові слова:

сухофрукти, пропозиція, виробництво, споживання, імпорт, ціни, конкуренція, маркетинг

Анотація

Розглянуто особливості розвитку ринку сухофруктів на національному і місцевому ринках. Досліджено  розвиток ринку шляхом аналізу виробництва, споживання, імпорту сухофруктів до України. Проаналізовано тенденції розвитку складових ринку сухофруктів, а саме ціни та асортимент  найпопулярніших видів. Зроблено висновок, що розвиток вітчизняного ринку відбувається завдяки  зростанню споживання сухофруктів через збільшення обізнаності населення про корисність їх для  здоров’я. Доведено, що обсяги національного виробництва сухофруктів не можуть задовольнити існуючий  внутрішній попит, що обумовлює їх значний імпорт. Наведено і проаналізовано асортимент та ціну місцевих виробників солодощів з вмістом сухофруктів. Надано рекомендації щодо подальшого  розвитку українського ринку солодощів, які використовують сухофрукти. Запропоновано збільшити ринкову пропозицію цукерок з вмістом сухофруктів шляхом власного виробництва вітчизняними  підприємствами за рахунок застосування сучасних маркетингових технологій, а також нарощування обсягів їх  продажів онлайн. 

Біографії авторів

Людмила Безтелесна, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

д.е.н., професор

Вікторія Буткевич, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

здобувач вищої освіти першого (бакалаврського) рівня

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-29

Номер

Розділ

Статьи