ASSESSMENT AND FORECASTING MEASUREMENTS: EXPORTS OF HOTEL BUSINESS SERVICES IN UKRAINE
Keywords:
export service hotel businesses, hotel companies, tourism, cost of a hotel room, management.Abstract
In this article it is conducted a detailed evaluation of measurements ofservices by hotel companies of Ukraine for 2004-2005 years. It is defined factors of diminishing services growth and forecasted services exports of hotel business.References
UNTO Tourism Highlights, 2008Edition, UNTO – 2008-2016. – P. 12–16.
Остапенко Я. О. Статистичний аналіз підприємств готельного господарства та прогнозування його розвитку // Вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. – 2015. – Випуск 8. – С. 121–127.
Державна служба статистики України : офіційна веб-сторінка [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.ukrstat.gov.ua/
Colliers International: как отельный рынок «выживал» в 2015 году [Електронний ресурс] – Режим доступу: http: //
www.colliers.com.ua
Босовська М.В. Інтеграційні процеси в туризмі : монографія / М. В. Босовська – Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2015. – 832 с.
Квятковська Л. А., Воробйова Л. Д. Комплексний підхід до оцінки ефективності управління підприємством // Вісник Нац. тех. ун-ту «ХПІ»: зб. наук. пр. Темат. вип. «Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства». – Харків : НТУ «ХПІ», 2013. – № 50
(1023). – С. 67–75.