ANALYSIS OF IMPLEMENTATION OF CONVERSATIONAL MARKETING IN PRIVATBANK
Keywords:
commercial bank, relationship marketing, conversational marketing, tools of the conversational marketing, conversational marketing in Privatbank, directions of the development of the conversational marketing in Privatbank.Abstract
Definitions of the conversational marketing and of its tools are presented. Correlation between the terms «conversational marketing» and «relationship marketing» is stated. Analysis of the state of implementation of the conversational marketing in Privatbank is performed. Prospective directions of development of conversational marketing in Privatbank are defined.References
Котлер Филип. Основы маркетинга. М. : Издательский дом «Вильямс», 2007. 656 с.
Маркетинг : навч. посібник / М. В. Мальчик, Н. А. Гонтаренко, О. В. Попко, З. О. Толчанова, Б. О. Король, О. В. Мартинюк, С. І. Коваль; за заг. ред. д.е.н., проф. Мальчик М. В. Рівне : НУВГП, 2014. 444 с. (Лист МОН № 1/1-11466 від 22.07.2014 р.).
Гонтаренко Н. А. Інструменти інтерактивного банківського маркетингу. Вісник НУВГП. Економіка : зб. наук. праць.
(65). Рівне, 2014. С. 84–91.
Офіційний сайт Приватбанку. URL: https://privatbank.ua/
Ютуб-канал Приватбанку. URL: https://www.youtube.com/user/PrivatBankUKR.