IMPROVING THE MECHANISM OF GOOD BUSINESS PRACTICES OF CORPORATION BASED ON MATHEMATICAL MODELING

Authors

  • N. V. Tedeіeva National University of Water and Environmental Engineering, Rivne

Keywords:

model evaluation, the level of integrity, business, practice, enterprise, econometric model, structure, criteria.

Abstract

The boundaries of the existing models of evaluation of fair business practices at the enterprise level. It is proposed an econometric model for estimating the level of good business practices in the company, which focuses on the concept of integrated assessment framework includes both functional and quantitative criteria and qualitative value judgments, allows to neutralize the shortcomings of subjectivity andone-sidedness of existing econometric models due to the synthesis of qualitative and quantitative elements.

Author Biography

N. V. Tedeіeva, National University of Water and Environmental Engineering, Rivne

Applicant

References

Дзямулич О. С. Потенціал ділової репутації малих підприємств різних організаційно-правових форм [Електронний ресурс] / О. С. Дзямулич // Вісник Університету банківської справи Національного банку України. – 2013. – № 3. – С. 62–65.

Машевська К. О. Поняття ділової репутації юридичних осіб в українському законодавстві [Електронний ресурс] / К. О. Машевська // Часопис Київського університету права. – 2013. –

№ 2. – С. 132–136.

Остапенко А. С. Ділова репутація: сутність, складові та її вплив на фінансовий розвиток фірми [Електронний ресурс] /

А. С. Остапенко, Т. М. Головченко // Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Сер. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – 2013. – № 50. – С. 145–152.

Панухник Я. Теоретико-методичні засади застосування рейтингів для оцінювання ділової репутації підприємства в муніципальній економічній системі [Електронний ресурс] / Я. Панухник // Галицький економічний вісник. – 2013. – № 4. – С. 85–91.

Родіонов О. В. Врахування конкурентних переваг при формуванні структури коефіцієнту ділової репутації підприємства [Електронний ресурс] / О. В. Родіонов, В. О. Артеменко // Управління проектами та розвиток виробництва. – 2011. – № 1. – С. 88–93.

Сімченко Н. О. Застосування методу нечітких множин до оцінювання ділової репутації машинобудівних підприємств [Електронний ресурс] / Н. О. Сімченко // Економіка та

управління підприємствами машинобудівної галузі. – 2011. – № 2. – С. 5–13.

Сінько Г. С. Аналіз та оцінка ділової репутації підприємств машинобудівної галузі [Електронний ресурс] / Г. С. Сінько, В. П. Божко // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. – 2009. – № 4. – С. 5–14.

Товма О. А. Концептуальні засади управління діловою репутацією підприємства [Електронний ресурс] / О. А. Товма // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. – 2012. – Вип. 1(1). – С. 393–401.

Товма О. А. Методичні підходи до оцінювання ділової репутації підприємства [Електронний ресурс] / О. А. Товма // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. – 2012. – Вип. 2. – С. 166–174.

Шинкарук О. В. Цивільно-правові способи захисту ділової репутації юридичної особи [Електронний ресурс] / О. В. Шинкарук // Часопис Київського університету права. – 2013. – № 4. – С. 194–198.

Сазонець І. Л. Стратегічні системи корпоративного управління в умовах міжнародного бізнесу / І.Л. Сазонець, Ю. В. Вдовиченко // Вісник ЖДТУ. – 2010. – № 2(52). – С. 283–286.

Issue

Section

Статьи