ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ЯК ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЙ СФЕРИ ТОРГІВЛІ

A. S. Shcherbakova, A. A. Khraban

Анотація


У статті обґрунтовано, що одним із найважливіших напрямків забезпечення інвестиційно-інноваційного розвитку організацій сфери торгівлі є удосконалення управління якістю продукції. Доведено, що якість – запорука успішної діяльності та процвітання будь-якої організації, а особливо організацій сфери торгівлі. Розкрито сутність поняття «якість продукції», розкрито основні рівні якості продукції.
Встановлено, що висока якість продукції стає конкурентною перевагою, що забезпечує достатній рівень конкурентоспроможності суб’єктів господарювання, а відтак і стимулює їх інвестиційно-інноваційний розвиток. Визначено основні причини, що визначають необхідність забезпечення і підвищення якості продукції. Запропоновано модель стимулювання інвестиційно-інноваційного розвитку організацій сфери торгівлі, що враховує підвищення якості продукції. 

Ключові слова


якість; конкурентоспроможність; інвестиційноінноваційний розвиток; продукція; організація; торгівля.

Повний текст:

PDF

Посилання


Deming W. Edwards. The New Economics: For Industry, Government, Education. 3d ed. Cambridge, Massachusetts : MIT Press, 2018. 240 р.

Adler Yu. P., Shper V. L. Buduschee kachestva i sistem menedjmenta kachestva. Aktualnyie problemyi ekonomiki i prava. 2017. № 2. T. ІІ. S. 5–18.

Glichev A. V. Kachestvo, effektivnost, nravstvennost. Moskva : OOO «Premium Injiniring», 2009. 358 s.

Joseph M. Juran, Joseph A. De Feo. Jurans Quality Handbook: The Complete Guide to Performance Excellence. 7th edition. The McGraw-Hill Companies, Inc., 2017. 1113 p.

Mazur Y. N., Shapyro V. D. Upravlenye kachestvom : ucheb. posob. Moskva : Yzd-vo «Omeha-L», 2010. 400 s.

Kuzmina T. O., Berezovskyi Yu. V., Streliuk L. O. Udoskonalennia systemy upravlinnia yakistiu posluh pidpryiemstv. Tovaroznavchyi visnyk. 2019. Vyp. 12. S. 316–326.

Storozhuk V. P. Upravlinnia pidpryiemstvamy ta orhanizatsiiamy spozhyvchoi kooperatsii na zasadakh funktsionalnoho pidkhodu : monohrafiia. Poltava : RVV PUSKU, 2008. 155 s.

Bozhenko L., Hurta O. Upravlinnia yakistiu, osnovy standartyzatsii ta sertyfikatsii produktsii : navch. posib. Lviv : Afisha, 2012. 157 s.

Myshko O. Upravlinnia yakistiu – zaporuka pidvyshchennia konkurentospromozhnosti produktsii. Ekonomika, finansy, pravo. 2014. № 3. S. 41–44.

Panchenko V. Teoretychni aspekty upravlinnia yakistiu torhovelnoho obsluhovuvannia na zasadakh systemnoho pidkhodu. Naukovi pratsi Kirovohr. nats. tekhn. un-tu. Ekon. nauky. 2009. Vyp. 15. S. 399–407.

Byba V. V., Tenytska N. B. Yakist produktsii yak chynnyk konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. Ekonomika i suspilstvo. 2017. Vyp. 12. S. 171–176.

Moroz O. V., Tkachuk L. M. Orhanizatsiinoekonomichni faktory upravlinnia yakistiu na pidpryiemstvakh : monohrafiia. Vinnytsia : UNIVERSUM-Vinnytsia, 2005. 137 s.

Tsyliuryk H. I. Yakist tovaru – kliuchovyi vazhil zabezpechennia yoho konkurentospromozhnosti. Oblik i finansy APK: bukhhalterskyi portal. URL: http://magazine.faaf.org.ua/yakist-tovaru-klyuchoviy-vazhilzabezpechennya-yogo-konkurentospromozhnosti.html (data zvernennia: 15.12.2020).




DOI: http://dx.doi.org/10.31713/ve4202040

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.