ПОВЕДІНКА КЛІЄНТІВ В УМОВАХ ІНТЕГРОВАНОГО БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ
Анотація
Розроблено класифікацію чинників поведінки корпоративних та індивідуальних клієнтів комерційних банків. Обґрунтовано основні положення інтегрованого банківського маркетингу. Запропоновано підходи до впливу на поведінку клієнтів в контексті інтегрованого маркетингу.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Окландер М. А., Жарська І. О. Поведінка споживача : навч. посібник. К. : «Центр учбової літератури», 2014. 208 с.
Мальчик М. В., Хоменчук Д. В. Застосування концепції інтегрованого маркетингу на виробничому підприємстві. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (5 жовтня 2018 р). Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. С. 277–279. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/25999/1/збірник матеріалів Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій.pdf (дата звернення: 15.01.2019).
Гонтаренко Н. А. Інструменти інтерактивного банківського маркетингу. Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. Вип. 1(65). Рівне, 2014. С. 84–91. URL: http://ep3.nuwm.edu.ua/1501/1/Ve659.pdf. (дата звернення: 15.01.2019).
Гонтаренко Н. А. Аналіз застосування інтерактивного маркетингу в Приватбанку. Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. Рівне : НУВГП, 2017. Вип. 4(80). С. 275–282. URL:
http://ep3.nuwm.edu.ua/12426/1/Ve8026%20%D0%B7%D0%B0%D1%85.pdf (дата звернення: 15.01.2019).
REFERENCES:
Oklander M. A., Zharska I. O. Povedinka spozhyvacha : navch. posibnyk. K. : «Tsentr uchbovoi literatury», 2014. 208 s.
Malchyk M. V., Khomenchuk D. V. Zastosuvannia kontseptsii intehrovanoho marketynhu na vyrobnychomu pidpryiemstvi. Marketynh v umovakh rozvytku tsyfrovykh tekhnolohii : materialy vseukr. nauk.-prakt. internet-konf. (5 zhovtnia 2018 r). Lutsk : IVV Lutskoho NTU, 2018. S. 277–279. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/25999/1/zbirnyk materialiv Marketynh v umovakh rozvytku tsyfrovykh tekhnolohii.pdf (data zvernennia: 15.01.2019).
Hontarenko N. A. Instrumenty interaktyvnoho bankivskoho marketynhu. Visnyk NUVHP. Ekonomichni nauky : zb. nauk. prats. Vyp. 1(65). Rivne, 2014. S. 84–91. URL: http://ep3.nuwm.edu.ua/1501/1/Ve659.pdf. (data zvernennia: 15.01.2019).
Hontarenko N. A. Analiz zastosuvannia interaktyvnoho marketynhu v Pryvatbanku. Visnyk NUVHP. Ekonomichni nauky :
zb. nauk. prats. Rivne : NUVHP, 2017. Vyp. 4(80). S. 275–282. URL: http://ep3.nuwm.edu.ua/12426/1/Ve8026%20%D0%B7%D0%B0%D1%85.pdf (data zvernennia: 15.01.2019).
DOI: http://dx.doi.org/10.31713/ve3201811
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.