ПОТЕНЦІАЛ КРЕАТИВНИХ ІНДУСТРІЙ У РОЗВИТКУ БАНКІВСЬКОГО СЕКТОРУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ

N. B. Savina, M. V. Balanіuk

Анотація


Темпи розвитку банківського сектору України значним чином залежать від коливань макроекономічних індикаторів та вартості національної грошової одиниці на міжнародних валютних ринках. Головну частку українського експорту становить продукція із низькою додатною вартістю та низьким рівнем конкурентоспроможності. Це робить національну економіку залежною від коливань цін на міжнародних сировинних ринках. На даний час як ніколи важливим є вивчення потенціалу креативних індустрій, що пов’язано із необхідністю забезпечення стабільності банківської системи і сприяння подальшого зростання національної економіки загалом. Тому виникає необхідність детального розгляду цієї проблеми з метою пошуку оптимальних та перспективних рішень перетворення банківського сектору для забезпечення його сприяння в удосконаленні потенціалу національної виробничої сфери.


Ключові слова


креативні індустрії; розвиток; банківський сектор; потенціал, національна економіка.

Повний текст:

PDF

Посилання


Bell, Daniel. The Coming of Post-Industrial Society. New York : Harper Colophon Books, 1974.

Glaeser, E. (2005). “Review of Richard Florida's The Rise of the Creative Class”. Regional Science & Urban Economies. (5): 593–596.

Florida, R. (2005b) Cities and the Creative Class, New York : Routledge.

Andy, C. Pratt (2008). Creative Cities : The Cultural Industries and the Creative Class. Geografiska Annaler. Series B, Human Geography. Vol. 90. No. 2 (2008), pp. 107–117.

Eikhof, Doris Ruth and Axel Haunschild “Lifestyle Meets Market: Bohemian Entrepreneurs in Creative Industries”, Creativity & Innovation Management 15, no. 3 (September 2006). pp. 234–241.

Potts, Jason & Cunningham, Stuart. (2010). Four models of the creative industries. Revue d'- Economie Politique, 120(1). pp. 163–180.

Lazzeretti L., Boix R. and Capone F. (2009a), “Do creative industries cluster? Mapping Creative Local Production

Systems in Italy and Spain”, Industry and Innovation. Vol. 15, No. 5. pp. 549–567.

Soros, George (2003). The Alchemy of Finance. John Wiley & Sons. p.13.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.