ANALYSIS OF IMPLEMENTATION OF CONVERSATIONAL MARKETING IN PRIVATBANK

Authors

  • N. А. Hontarenko National University of Water and Environmental Engineering, Rivne

Keywords:

commercial bank, relationship marketing, conversational marketing, tools of the conversational marketing, conversational marketing in Privatbank, directions of the development of the conversational marketing in Privatbank.

Abstract

Definitions of the conversational marketing and of its tools are presented. Correlation between the terms «conversational marketing» and «relationship marketing» is stated. Analysis of the state of implementation of the conversational marketing in Privatbank is performed. Prospective directions of development of conversational marketing in Privatbank are defined.

Author Biography

N. А. Hontarenko, National University of Water and Environmental Engineering, Rivne

Candidate of Economics (Ph.D.), Associate Professor

References

Котлер Филип. Основы маркетинга. М. : Издательский дом «Вильямс», 2007. 656 с.

Маркетинг : навч. посібник / М. В. Мальчик, Н. А. Гонтаренко, О. В. Попко, З. О. Толчанова, Б. О. Король, О. В. Мартинюк, С. І. Коваль; за заг. ред. д.е.н., проф. Мальчик М. В. Рівне : НУВГП, 2014. 444 с. (Лист МОН № 1/1-11466 від 22.07.2014 р.).

Гонтаренко Н. А. Інструменти інтерактивного банківського маркетингу. Вісник НУВГП. Економіка : зб. наук. праць.

(65). Рівне, 2014. С. 84–91.

Офіційний сайт Приватбанку. URL: https://privatbank.ua/

Ютуб-канал Приватбанку. URL: https://www.youtube.com/user/PrivatBankUKR.

Issue

Section

Статьи